02 - Tydzień drugi

 

Tydzień 2

 

Afirmacje:
Rano:

Pragnę poznawać wyższe poziomy świadomości. Pobudzam energie i wpływy, które przekształcą to pragnienie w rzeczywistość na wszystkich poziomach mojego ciała i umysłu.

Wieczór:

Rozpoznaje nieścisłości w moich snach. Wiem, kiedy śnie. Staję się świadomy w moich snach. Mam moc kształtowania moich snów.


Dzień 8

Zadania:
Rano:
  • Zanotuj kluczowe słowa dotyczące snów, jakie śniłeś
  • Zapisz zapamiętane sny w dzienniku snów
  • Poranna afirmacja
Popołudnie:
  • Przejście przez OBE (astralna perspektywa) - 3 minuty
  • Ćwiczenie relaksacji - 10 minut
  • Ćwiczenia wyciszania umysłu - 5 minut
  • Wyobrażenie dotyku - 15 minut
  • Odbijanie energii (nogi) - 5 minut
  • Zrób notatki z ćwiczeń NEW, zapisz obserwacje itp.
Wieczór:
  • Wieczorna afirmacja

Komentarz:

W zasadzie, ćwiczenia są poukładane w takiej kolejności, aby to miało jakiś sens, ale generalnie nie musisz trzymać się takiej kolejności albo wykonywać je wszystkie. Jak już było mówione wcześniej, ćwiczenie wyciszania umysłu możesz wykonywać, np. wracając z pracy. Na początku, dla większości ćwiczeń energetycznych nie musisz być koniecznie dobrze zrelaksowany. Możesz ćwiczenia relaksacji wykonywać równie dobrze w innym czasie. Ideą praktyki relaksacji na tym poziomie programu jest dobre zapamiętanie wszystkich kroków, tak abyś nie musiał w ogóle zużywać energii mentalnej, przypominając sobie sekwencję relaksacji, kiedy nadejdzie czas na praktykę transu. Jedynym wyjątkiem, przy którym musi być zachowana opisana kolejność i wszystkie podane ćwiczenia należy wykonać w tym samym czasie, jest praca z energią.

Dzień 9

Zadania:
Rano:
  • Zanotuj kluczowe słowa dotyczące snów, jakie śniłeś
  • Zapisz zapamiętane sny w dzienniku snów
  • Poranna afirmacja
Popołudnie:
  • Przejście przez OBE (astralna perspektywa) - 3 minuty
  • Ćwiczenie relaksacji - 10 minut
  • Ćwiczenia wyciszania umysłu - 5 minut
  • Wyobrażenie dotyku - 15 minut
  • Odbijanie energii (nogi) - 5 minut
  • Zrób notatki z ćwiczeń NEW, zapisz obserwacje itp.
Wieczór:
  • Wieczorna afirmacja

Komentarz:

Przy ćwiczeniach podawany jest ich czas wykonywania. To są tylko propozycje. Ćwicz tak długo, jak ci jest wygodnie.

Dzień 10

Zadania:
Rano:
  • Zanotuj kluczowe słowa dotyczące snów, jakie śniłeś
  • Zapisz zapamiętane sny w dzienniku snów
  • Poranna afirmacja
Popołudnie:
  • Przejście przez OBE (astralna perspektywa) - 3 minuty
  • Ćwiczenie relaksacji - 10 minut
  • Ćwiczenia wyciszania umysłu - 5 minut
  • Wyobrażenie dotyku - 15 minut
  • Odbijanie energii (nogi) - 5 minut
  • Zrób notatki z ćwiczeń NEW, zapisz obserwacje itp.
Wieczór:
  • Wieczorna afirmacja

Komentarz:

Spróbuj zachować tą samą porę i miejsce wykonywania ćwiczeń z energią. Po pewnym czasie, kiedy usiądziesz lub położysz się wygodnie do ćwiczeń, twoje ciało będzie wiedziało, co się zbliża i od razu możesz poczuć przepływ energii, zanim rozpoczniesz ćwiczenia. Okaże się to bardzo pomocne przy pracy z transem.

Dzień 11

Zadania:
Rano:
  • Zanotuj kluczowe słowa dotyczące snów, jakie śniłeś
  • Zapisz zapamiętane sny w dzienniku snów
  • Poranna afirmacja
Popołudnie:
  • Przejście przez OBE (fizyczna perspektywa) - 3 minuty
  • Ćwiczenie relaksacji - 10 minut
  • Ćwiczenia wyciszania umysłu - 5 minut
  • Wyobrażenie dotyku - 15 minut
  • Odbijanie energii (nogi) - 5 minut
  • Zrób notatki z ćwiczeń NEW, zapisz obserwacje itp.
Wieczór:
  • Wieczorna afirmacja

Komentarz:

Przejście przez OBE (fizyczna perspektywa). Dotychczas poświęciłeś parę dni na symulowaniu swojego pierwszego OBE z astralnej perspektywy. Dzisiaj spróbuj to samo zrobić z perspektywy fizycznej, mając na uwadze, że nastąpiło zjawisko rozczepienia umysłu (części VII Traktatu o Projekcji Astralnej)

Możesz użyć tego samego planu, co z dnia 3.

Dzień 12

Zadania:
Rano:
  • Zanotuj kluczowe słowa dotyczące snów, jakie śniłeś
  • Zapisz zapamiętane sny w dzienniku snów
  • Poranna afirmacja
Popołudnie:
  • Przejście przez OBE (astralna perspektywa) - 3 minuty
  • Ćwiczenie relaksacji - 10 minut
  • Ćwiczenia wyciszania umysłu - 5 minut
  • Wyobrażenie dotyku - 15 minut
  • Odbijanie energii (nogi) - 5 minut
  • Zrób notatki z ćwiczeń NEW, zapisz obserwacje itp.
Wieczór:
  • Wieczorna afirmacja

Komentarz:

Jedną z rzeczy, którą Robert Bruce zaleca - i zgadzam się z tym - jest, aby prace z transem i energią wykonywać w momencie, gdy jesteś dobrze wypoczęty. Jednak z reguły wolnym czasem, jakim dysponujemy, jest wieczór - pora, gdy jesteś w nienajlepszej kondycji. Nasz umysł i ciało jest zmęczone i potrzebuje wypoczynku. W takich momencie trudno jest utrzymać koncentracje, a leżąc w łóżku - nie zasnąć. Aby tego uniknąć, możesz zastosować następujące rozwiązania:

  • ćwicz, siedząc w fotelu lub na krześle, zamiast leżąc w łóżku,
  • jeśli trudno ci się skoncentrować, spróbuj otworzyć oczy i kontynuować ćwiczenie bez patrzenia w miejsce ciała, nad którym się koncentrujesz,
  • aby pomóc koncentracji, możesz również mówić na głos, co robisz, np. "Używam pędzelka i szczotkuję duży palec u nogi, szczotkowanie, szczotkowanie, szczotkowanie...",
  • leżąc, możesz trzymać przedramię podparte na łokciu i uniesione prostopadle do łóżka,
  • jeżeli nic nie pomaga, to może jednak jest to pora, aby pójść spać :-).

 

Dzień 13

Zadania:
Rano:
  • Zanotuj kluczowe słowa dotyczące snów, jakie śniłeś
  • Zapisz zapamiętane sny w dzienniku snów
  • Poranna afirmacja
Popołudnie:
  • Przejście przez OBE (astralna perspektywa) - 3 minuty
  • Ćwiczenie relaksacji - 10 minut
  • Ćwiczenia wyciszania umysłu - 5 minut
  • Wyobrażenie dotyku - 15 minut
  • Odbijanie energii (nogi) - 5 minut
  • Zrób notatki z ćwiczeń NEW, zapisz obserwacje itp.
Wieczór:
  • Wieczorna afirmacja

Komentarz:

Jedną z ważnych rzeczy w trakcie prowadzenia notatek i obserwacji podczas programu jest wyławianie zdarzeń lub odczuć, które wydają ci się znaczące (np. zjawisko déja vu). Możesz zauważyć, że masz więcej energii, dużo lepiej śpisz lub też stałeś się bardziej wyczulony na otaczającą cię energię lub jej przepływ wewnątrz ciała. Notuj wszystko, co wydaje ci się warte zanotowania. Może ci się to później przydać.

Dzień 14

Zadania:
Rano:
  • Zanotuj kluczowe słowa dotyczące snów, jakie śniłeś
  • Zapisz zapamiętane sny w dzienniku snów
  • Poranna afirmacja
Popołudnie:
  • Przejście przez OBE (astralna perspektywa) - 3 minuty
  • Ćwiczenie relaksacji - 10 minut
  • Ćwiczenia wyciszania umysłu - 5 minut
  • Wyobrażenie dotyku - 15 minut
  • Odbijanie energii (nogi) - 5 minut
  • Zrób notatki z ćwiczeń NEW, zapisz obserwacje itp.
Wieczór:
  • Wieczorna afirmacja

Komentarz:

Systematyczne wykonywanie ćwiczeń wyciszania umysłu i relaksacji może znacznie ułatwić zasypianie (zwłaszcza dla osób, które mają z tym problem). Sam sen może być głęboki a sny bardziej żywe.

Nie zaniedbuj zapisywania słów kluczowych ze snów zaraz po przebudzeniu się. Odtwarzanie snu i zapisywanie go w dzienniku ma duże znaczenie w późniejszym odtwarzaniu pamięci z projekcji astralnej.





AstralDynamics - www.new-ad.pl